Vuxenpoäng!

Tjollahopp!
Vuxenpoäng till mig! Sitter i cafeterian och draicker kaffe!!! Det smakar lite beskt men med ett sött äpple till så blir det prima!
Igårkväll (natt) efter Scrubs när jag var väldigt trött men inte tillräckligt trött för att sova så zappade jag runt lite på TVn utan direkt hopp om att hitta något intressant utan mest för att ha något att göra. Men på tv8 (tror jag iaf) stötte jag på ett program som hette Metro teknik eller nått liknande. Det var nästan slut men det sista de talade om var just bloggar! Dom berättade bland annat om hur man tjänar pengar på sin blogg men jag antar att man kanske borde skaffa sig en lite större plubik, eller läsare kanske det heter, innan man provar på nått sånt. Men det andra de sa var att man ska blogga om något man verklgen brinner för så att man verkligen vill göra det och att man gör det bra typ. Så jag började fundera (medan jag försökte somna med mitt ömmande öra) om vad jag verkligen brinner för. För några eller något år sedan var jag helt inne på tv-serier och kunde allt om dem, kanske något ganska fånigt att brinna för men det var det jag gjorde iallafall. Nu för tiden går i stort sett all min fritid åt till att umgås med mina kompisar och eftersom jag för det mesta trivs väldigt bra med allt (always look on the bright side of life) så är det väl kanske just livet jag brinner för, fan vad det där lät klyshigt men men...hur som helst kanske det inte blir så roligt för andra att läsa om mitt liv, hahah! Fast iofs är det kanske det bloggen ska handla om? Äsch, nu förvirrar jag bara mg själv igen. Men det finns ju faktiskt annat jag gilla mycket också. Jag tycker om filmer, att läsa och typ sy, haha! Så kanske att jag skriver en del om sånt. Fast hur många vill egentligen läsa om mina sömnadserfarenheter? xD Nej nu ska jag sluta skriva innan det blir för mycket och alldeles konstigt!
Historian börjar!
Tjohopp!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaah aa=P

2008-11-13 @ 13:52:57
URL: http://annahansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0