Valvaka? Tror inte det va...

Som riktigt aktiv bloggare (förlåt att jag bara tjatar om det här hela tiden...) ska man väl helst skriv fler än ett inlägg per dag? Så här komemr alltså ett till.
   Riktigt skön dag det här alltså, vi slutade runt halv ett plus att vi inte har några läxor tills imorgon, om jag nu inte missat något...men det man inte vet lider man inte av! Efter engelskaprovet som kändes riktigt bra åkte jag ner på stan ett tag och träffade grabbsen sen blev det fika med tjejerna och sedan hem till våran kära källare igen, eller våran källare är det ju inte men eftersom det är där vi för det mesta spenderar våran tid så ja, då kan man ju få räkna den lite som vår källare ibland.

Och juste! Idag hörni är det ju (har varit?) val i USA. Trots att jag själv är alls det minsta insatt i det hela kan jag iallafall låtsas som om jag vet något om det. Som de allra flesta svenskar skulle jag tro, eller har någon en annan åsikt?, hejar jag själv på Barack Obama...kanska borde följa en del av mina kompisars exempel och titta på valvakan? Det här är ju trots allt något som påverkar hela världen. Men jag ska inte låtsas att jag är insatt så lika bra att skita i att titta på vakan. Det ända det kommer resultera i är antagligen en uttråkad Johanna med väldigt stora påsar under ögonen imorgon. 
Nej ni! Nu ska jag återigen cykla ner till "min" källare och dra ytterliggare en film! 

Höres!

Kommentarer
Postat av: anna

Skuurt du e för skön;D

2008-11-05 @ 09:58:10
URL: http://annahansens.blogg.se/
Postat av: Fatima

yey ditt tredje inlägg! kanske ska börja räkna, haha? jag struntade också i valvakan, vem orkar sitta uppe egentligen.. men intressant är det :D





SV: hahahahaha! aldrig att jag är för McPain (det var meningen att skriva pain, eller nej, jag råka, ödet ville så).

2008-11-05 @ 10:39:18
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: anna

men hurru, ska vi inte ta och drama oss lite nu va?XD

2008-11-05 @ 10:40:04
URL: http://annahansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0