Vaccineringsdag

Sitter för omväxlingens skull i skolan. Anna och jag sitter och försöker dramatisera lite, men allt vi lyckas med är att driva med varandra på msn och försöka dansa till Brittney Spears...inte så bra!
Idag efter skolan ska jag ta min andra livmoderhalscancervaccinspruta, inte kul! Men det är ju lugnt värt det! Fast lite ont gjorde det ju faktiskt...ops! borde kanske inte skriva det där, det är ju inte så att jag tycker att alla andra borde skippa att ta den (eller dom, hela tre stycken är det ju :s) så jag skriver så här istället: Jippie! Idag ska jag ta en till spruta, älskar det verkligen så jävla mysigt, och det smakar gott också! Blev ni övertygade? Nej, men seriöst alla borde faktiskt ta den!
Nu ska jag försöka dramatisera lite mer, om jag bara kan slita Anna från datorn eller det är väl kanske jag som borde slitas härifrån?

ja, men hej då iallafall, ha det bra allihopa (=några av mina kompisar som pallar läsa bloggen för att jag tjatar på dom)

ps. Juste! Obama vann! :D Som dom sa på TV imorse, den här dagen är historisk (Johanna Sundberg bloggar två dagar i rad)

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha johanna!:) din britney dans va ju skönast;D

2008-11-05 @ 11:11:58
URL: http://annahansens.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mkt:) kram

2008-11-05 @ 15:34:36
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Hej! Inatt vann Barrack Obama USA:s presidentval och såklart vill man veta mer om denne man. Vad står han för? Läs mitt senaste inlägg om Obama och hans miljöplaner. USA kommer inte bli sig likt. Ha det bra!

2008-11-05 @ 17:22:08
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0