Nytt försök

Oj! Det gick ju inte så bra det här ju. Jag som hade tänkt bli en häftig fulltidsbloggare slutade efter mitt första inlägg. Eller sluta gjorde jag väl inte men man kan ju knappast räknas som en aktiv bloggare om man bara skrivit ett inlägg på över en vecka. Men nu ska det kanske bli ändring på det (antagligen inte men det känns bra att skriva det).
    Nu sitter jag i skolan under en av veckans många håltimmar som är perfekta pluggtillfällen (speciellt om man har prov om en timme) men som istället mest spenderas framför datorn med en mängd värdelösa men ändå underhållande spel.
    Jahapp! Så duktig var jag på det här! Vad ska man skriva om? Kan ju kanske nämna lite om vad jag gjort på lovet. Mestadels spenderades det med mina goda vänner och bland annat övernattade vi på en studsmattade och hoppade runt i våra sovsäckar halva natten, vi var också och bowlade en dag (jag kom iallafall inte sist!) och sen har vi nog mest tråkat omkring som vanligt, fast vårat tråk är för det mesta väldigt roligt, men ändå. Sen var jag också på två halloweenfester,den ena med tjejerna i klassen och den andra med de vanliga Bergsbrunnabratzen ;D. Annars kommer jag inte alls ihåg vad jag gjort men så speciellt utvilad har jag inte blivit med tre timmars sömn, tidiga mornar (klockan 8!) och övernattningar på kalla studsmattor. Roligt och välbehöveligt var det iallafall.
    Nu är jag som sagt tillbaka i skolan och sitter i matsalen med Anna, Sara  och Susan, mina söta och bloggande klasskamrater som det heter på fin svenska. Men nu öppnar snart matsalen och vi ska gå och tjocka oss lite i den goda skolmaten, see ya!

Kommentarer
Postat av: Fatima

hellu på dig själv din framtida superbloggare! :) :) du är på rätt spår i alla fall, haha..

2008-11-04 @ 14:42:25
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0