Julstämning?

God morgon eller god förmiddag eller nått!
Skönaste veckan jag har, går bara tre dagar och sen blire LONDON! Dessutom är det ju inte väldigt jobbiga dagar heller. Igår slutade vi vid kvart över tolv, idag vid tio i två och dessutom har vi lång håltimme nu och imorgon har vi typ 5 timmars håltimme! :O Vad ska man passa på att göra då? Kanske plugga lite, men det borde man ju göra nu också...men nej! vi tar det imorgon istället. Just nu har jag, Anna, Sara, Susan och Hanna stängt in oss i ett litet vilorum med hög julmysfaktor, det står ju till och med en oklädd och mörk plastjulgran i hörnet och riktigt sprider julstämning, mys mys! Det får mig verkligen att längta till julen! Eller inte...fast jo, okej julen är väl lite trevlig men annars kan vi skippa allt grått slask, ge mig sommar nu!

Och juste, eftersom min Twilightreklam som jag var så lycklig över försvann så lägger jag in den istället. Titta och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0