Trött?

Halloj!
Den här dagen har väl varit rätt så vanlig skulle jag tro...japp! En helt vanlig dag, eller somna läsandes ungefär en halvtimme innan träningen hör väl kanske inte till vanligheterna och inte var det tidernas bästa taggning heller vilket kanske förklarar varför det gick som det gick. Men hallå vissa av oss är faktiskt trötta och vill inte träna klockan tio på kvällen! (Säger jag och sitter här och skriver istället för att gå och lägga mig)
Annars kan väl vara värt att nämna att jag har två uppdrag att utföra; måste verkligen och tyvärr byta ut mina faktiskt inte alls gamla converse mot ett par nya, får se vad jag väljer för färg... Dessutom har jag bestämt mig för att ta ytterliggare ett hål i örat, där uppe i brosket eller vad man nu ska kalla det, hoppas att det inte gör alltför ont, nån som kan ge mig ett svar i på den frågan? Det där var väl två mycket viktiga uppdrag? Aa, förstog att ni också skulle tycka det, men det är ungefär så intressant mitt liv är för ögonblicket. Eller nej det är det inte, har mycket intressanta saker för mig också faktiskt även om jag för ögonblicket inet kommer på en enda...om inte gå och duscha räknas som intressant för det ska jag göra alldeles strax.
Boken jag läste och som var så oerhört intressant att jag somnade var förresten Ett öga rött av Jonas Hassen Khemiri. Någon som läst den? Min personliga åsikt av den (efter att nu ha läst ut den för andra gången) är väl att det är en trevlig och fullt läsvärd bok men att den kanske inte riktigt når upp till de höga betyg den fått i tidningar och omröstningar och grejs. Nån som håller med mig eller emot mig?
För övrigt kan kanske nämnas att min käre vän Josefine har kommit hem från USA! Den lilla skiten, hon är säkert brun som en pepparkaka och jag kommer bli grymt avundsjuk men jag hoppas att hon har haft det riktig bra! :D ska kanske träffa henne imorgon eller åtminstone någon gång i helgen, det var ett tag sen! <3

Men nu ska jag kila och sova eller nått! Ha det bra! :D

Denna först bild på boggen tillägnas min bästa vän Sofia, tack för att du finns! <3 Och min gode kamrat Nils bara för han tyckte att bloggen var tråkig utan bilder (och även med? xD)

Denna första bild på bloggen tillägnas min bästa vän Sofia, tack för att du finns! <3 Och min gode kamrat Nils bara för han tyckte att bloggen var tråkig utan bilder (och även med? xD)

ps. dagens låt: Zombie - The Cranberries


Kommentarer
Postat av: anna

zooombiiiee;D

2008-11-06 @ 23:43:36
URL: http://annahansens.blogg.se/
Postat av: anna

jaa vi får hoppas att det går bra på draman.. jag och älsängar..vet inte hur det blir med det..menmen ....:P

2008-11-07 @ 10:14:00
URL: http://annahansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0