Seg...

Hallojsan!
Känner mig lite seg och nere, har gjort det i stort sett hela veckan. Vet inte vad det beror på men det skulle faktiskt kunan vara något så enkelt som att min mobil har gått sönder (okej tro inte att det är det jag är deprimerad över) men det som har gått sönder är det där hålet där man laddar och sätter in alla sladdar och alltså...vad betyder det här? JAG KAN INTE LYSSNA PÅ MUSIK! Och jag är ingen sån som i hela mitt liv bara lyssnat på musik jämt och kan en massa och jag kan ju faktiskt (och gör det) lyssna här hemma. Men det är bara det att jag vant mig vid att alltid lyssna på bussen till och från skolan, på stan, när jag cyklar...och nu kan jag inte det! Fast det är väl antagligen inte det som gör mig seg, men man vet aldrig. Aja, nu ska jag inte fokusera något mer på det. Finns det något annat roligt att skriva?
Nej, det gör nog inte det...eller jo! Jag måste ju uppmärksamma att min kamrat (hihi, gammalsvenska!)  Magnus fyller hela 16 år idag! Bra jobbat! Grattis till honom/dig beroende på vem det nu är som läser. Men jag tror nog inte att Mange läser..men då blir det grattis till honom då!
Imorgon ska vi bege oss ut på presentjakt får väl se vad för roligt vi kan hitta på, vi brukar ju alltid ge varandra så fina presenter så se upp Mange!
Jag kan ju också nämna att jag lyckats göra alla mina läxor tills imorn, som om någon skulle bry sig xD. Okej det var inte så många men det vi hade att göra har jag gjort. Utom möjligtvis draman men den får vi ta och öva på imorgon på håltimmen.



Här har vi då en bild på födelsedagsbarnet som allt för sällan vill vara med på bild och då går det såhär. Men återigen grattis till honom.
Nu ska jag gå och göra lite situps eller nått (NOT)
Ha det!
Tjosvejs!

Kommentarer
Postat av: Poeten Pepiño

"Ojdå, nu kokar det Daniel" "Ojdå jag råkade koka påsen lite, hihihihihi" kommer du ihåg det? ;D

2008-11-15 @ 02:26:46
Postat av: Stoffe

Stoffe minns att påsen kokade iaf... eller jag hörde det i min väg mot den djupa dvalan :P

2008-11-16 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0