Rätt väder för att ta hål i örat

Tjohopp!
Idag var det turligt nog rätt väder för att ta hål i örat och alltså gjorde jag det, gjorde lite ont (eller okej då, mycket) men det var värt det. Säger jag nu iallafall, får se vad jag tycker imorgon bitti när jag försökt sova på mitt ömma öra men som tur var träffade jag Elin på stan och hon gav mig en del sovtips, skulle kanske lyssna på henne med tanke på att hon själv har hela 8 hål i öronen! Men själv ligger jag faktiskt inte så långt efter, har ju 6 stycken jag! Men okej, liv jag har...skriver flera inlägg och långt om mitt öra. Nu börjar det kanske gå över gränsen så jag kan ju passa på att berätta lite om min dag istället (ska försöka att inte skriva överdrivet långt men kommer antagligen inte att lyckas så därför varnar jag dig om du hatar att läsa eller helt enkelt läser väldigt långsamt, att sluta nu).
Efter skolan drog jag som bestämt ner på stan och träffade "Nils, Marklund och hela ligan" som någon sa, på BK. Okej, det är inget flashigt även om det kanske låter så (eller nej, det gör det nog inte?) utan det är i själva verket bara Burger King. Eller bara och bara, det är ju en helig plats för oss men eftersom det känns lite drygt att skriva hela namnet får det helt enkelt kallas för BK. Efter ett kort men trevlig besök där gick jag bort till silver&sånt för att träffa min kära mor som fick hålla mig i handen medan jag satt och vad skitskraj när jag tog hålet. Sen övergav jag henne och gick för att träffa tjejorna för en fika (jag vet, tjockisdag!). Men på grund av en del förseningar fick det bli en riktig snabbfika innan jag var tvungen att åka iväg på träningen. Efter träningen har jag mest, eller bara, suttit framför datan och skrivit på min debattartikel, nu är den typ klar iallafall. Okej ofta nån bryr sig om det här men...xD Skickade iallafall väg artikeln till min gode vän Poeten Pepiño som fick godkänna den och sen hade vi våran egen lilla debatt om kärnkraft och kom fram till att den definitivt borde avvecklas! Eller nån som har en annan åsikt?
Ne, nu ska jag nog redan sluta (ojoj!)
Mitt öra gör ont, buhu :'(

Här har vi en alldeles för stor bild av mitt öra så titta inte för noga, man vet aldrig vilka hemskheter som döljer sig där.Men så här ser iaf hålet ut just nu, sen har jag väl tänkt ha nån ring eller nått i det men för tillfället får jag nöja mig med den här lilla stenen, aja ska gå och kika på Scrubs!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad fint det blev!=D

2008-11-12 @ 23:12:52
Postat av: Poeten

Solenergi är vårann framtid! Bort med kärnkraft-skiten! Ps. Passa dig för popcornkärnor!

2008-11-13 @ 09:53:45
Postat av: Johanna

Sv: Precis! Vi får gå med i greenpeace eller nått! :o :D aa, ska se upp för dom men tror du det blir nått problem om man poppar dom i 3 minuter?

Postat av: Fatima

det blev jättesnyggt!

2008-11-13 @ 10:26:33
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Poeten

Nej, poppar men dem i 3 minuter så försvinner alla möjliga problem! :D men jag tycker att greenpeace verkar vara ganska dryga :P

2008-11-13 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0