London calling

Jag kom just på (efter påminnelser från alla möjliga håll och kanter) ska till London om drygt två veckor! Bara tjejer (dock två stycken 40+), shopping (om man bara hade pengar så), lyxiga hotell (man kan ju hoppas att det är lite lyxigare än förra gången när hotellet hade lysrör överrollade med färg i taket plus en knapp kvadratmeter stora toaletter), god mat (ja, inte om man ska äta engelskt iallafall, eller? är inte kalla bönor i bakad potatis en speciallité?) och musikal (finns nog inget negativt att säga om det...jo! hur ska den kunna leva upp till förra årets desperately seaking susan?). Förhoppningsvis blir det trevligt trots allt detta. En favorit i repris från förra året! :D

Om det är någon som är intresserad gick det väldigt bra att ta sprutan iallafall! Jag brukar inte alls bli speciellt rädd för sånt som att ta sprutor men idag var jag riktigt nervös och satt inne hos sjuksköterskan och babblade på som en idiot om allt och inget men som tur var så var det över innan jag visste ordet av! Eller nej, det var det inte..hann ju känna att det gjore ont men det var fullt uthärdligt. Var den här sjuksköterskan skickliggare än den förra? En mer skillad spruttant? Antagligen inte..det var väl bara jag som förväntade mig att det skulle kännas som en cruciatusförbannelse, vilket det turligt nog inte gjorde! Eller turligt och turligt, det skulel väl snarare ha varit extremt oturligt om lilla sjuksköterskan plötsligt dragit fram en trollstav i sjukhusrocken och torterat mig tills jag låg sprattlandes på golvet?
Okej, nu känner jag verkligen att det här börjar spåra. Men kort och gott så gick det väldigt bra att ta den andra sprutan, nu är det bara en kvar!

Alldeles strax ska jag leka hurtig och ge mig ut och springa! jag kommer antagligen falla ihop nerkyld och helt slut efter bara någon kilometer, men det är väl alltid värt ett försök?
Som tur är har jag mina vänner med mig (eller det är väl snarare jag som är med dom men ändå) så ifall att jag skulle ramla ihop eller bli torterad av en sjuksköterska med trollstav som hoppar fram i skogen, så kan de nog hjälpa mig. Fem mot en, vi borde kunna besegra trollstavssköterskan!
Ska varna dom och be dom hålla ögonen öppna innan vi sticker ut.

Nej, nu ska jag bege mig och om jag inte skriver igen beror det på att är fångad och torteras på sävja vårdcentral!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Snygg blogg hörredu :D

2008-11-05 @ 20:10:10
URL: http://thobbee.blogg.se/
Postat av: Susan

jonnis <3

2008-11-05 @ 20:52:09
URL: http://susanjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0