Jag

Jag har kemi
Jag fattar ingen kemi överhuvud taget
Jag har inte lyssnat på någon kemi
Jag är sjukt trött
Jag har alldeles för varma kläder på mig
Jag tycker att det är mysigt med all snö ute
Jag tycker att det är kallt utomhus
Jag ska lägga mig ungefär i samma stund jag kommer inanför dörren ikväll
Jag har massa plugg
Jag kan inte gå och lägga mig tidigt för jag måste se Twilight
Jag måste plugga också
Jag har torra läppar
Jag älskar London
Jag tänker flytta till London
Jag berättar mer om London sen
Jag tror att lektionen slutar nu


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, fin "jag är dikt" haha xD såg du Twilight i London? Du MÅSTE åka buss så jag kan fråga ut dig lite ju! :O :D

2008-11-25 @ 15:43:07
URL: http://mentittahit.blogg.se/
Postat av: Fatima

bu för kemi, plugg, kalla vinterdagar och torra läppar. och så tycker jag det är värt att lägga förkylningar på det. :(



(svar) tacktack johanna! ja, det måste vi helt klart. va? funkade det inte? jag fick tag på en men det är superdålig kvalité, typ nån som filmat i biosalongen. och så är färgerna fula.. sepiafärger typ, haha. och det vill man ju inte ha..

2008-11-26 @ 09:50:08
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0