Achtung die kurve

Någon annan än jag som börjat upptäcka en trend här? Ja, juste! Jag skriver inte på helgerna. Det verkar ju ganska ologiskt eftersom jag ju är ledig då och borde ha hur mycket tid som helst över till att skriva många, långa och extremt roliga inlägg men istället blir det inte ett enda ett. Men det råkar vara så att mina helger är ännu mer fullproppade än mina vardagar. Eller inte egentligen, men ändå på något sätt!
I helgen till exempel var mina små söta kusiner på 4,6 och 9 år här och då vill man ju umgås med dom (eller iallafall några timmar innan man tröttnar...) och när man inte umgås med dem och tänker att man kanske skulle ta och skriva ett blogginlägg sådär på lördagskvällen, ne då har de ockuperat datorn! Det var nämligen så att hela min släkt (dom som var här iallafall) satt och spelade achtung die kurve, grymt spel!
Oj, nu blev jag visst avbruten här när jag äntligen satt mig ner för att verkligen skriva. Mina kära koleger i disneyklubben ringde och behövde sin fjärde medlem för att kunna titta på nästa film. Undrar vilken det blir...jaja, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0